Wednesday, October 13, 2010

Elegant

Drage moje,evo mene s još jednim,nadam se,zanimljivim lakićem.
Ovaj put je to elegant # 375,od gabrinija,kupljen u china shopu za fantastičnih 8 kuna...hoće reći da ono što je dobro ne mora biti i pretplaćeno.
Iskreno,iznenadila sam se kako lak dobro izgleda,jer u ovakvoj trgovini nisam očekivala nešto takvo,ali vidim da su Kinezi u zaletu i definitivno hvataju korak sa zapadom,bar što se ovog područja tiče.Ni kvaliteta nije loša,izdrži čak i jedno pranje suđa,ali meni toliko izdrži i china glaze,tako da stvarno nemam prigovora.
Kao što se vidi,radi se o crnom laku punom srebrnih glittera i multicolor trakica...ja ga stvarno volim,ovo je baš moj stil laka...crni s glupostima u sebi...dobro,ja sam plava ali isto tako puna gluposti :-P
Za dobru pokrivnost dva sloja su sasvim dovoljna.Ovo je bilo ponoćno lakiranje pa sam ga uspjela i zapackati na prstenjaku,nadam se da mi ne zamjerite previše.Morat ću se potruditi pa koji put nalakirati nokte po danjem svjetlu...uh,teško to ide šišmišu poput mene,ali probat' ću :-)
Nadam se da vam se sviđa,uživajte cure!
Do lakiranja...

p.s. ispričavam se zbog neinformiranosti,Gabrini je turska marka a ne kineska

5 comments:

  1. Gabrini je turska marka, a ne kineska. :)
    http://gabrini.com/Products.aspx?ID=832
    Turci imaju dobrih lakova a jeftinih, tipa Gabrini, Rapsodi, Golden Rose, Flormar, Farmasi...
    Lep je lakić!

    ReplyDelete
  2. Hvala na informaciji...ja našla u china shopu pa ubrala da je njihov...al' u svakom slučaju predobar mi je :-)

    ReplyDelete
  3. Nema na čemu. :)
    I kod nas (u Srbiji) se u kineskim radnjama mogu naći turski lakovi, što nema baš smisla, ali eto...
    Još je bolje što je turski :D, nekako su mi sigurniji sa sastojcima, iako je to možda predrasuda...
    Imam dva laka baš kineska koja sam kupila zbog divnih boja, ali tako smrde - da pomislim da su toksični... :D

    ReplyDelete
  4. Živa istina,možda mi se zbog nedostatka smrada trebala upalit lampica!?Imam i ja par kineskih,kupila radi boje,ali zasmrdim cijelu kuću ako otvorim bočicu :-P

    ReplyDelete
  5. I love this product. looks perfect on you as well :)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...