Thursday, October 14, 2010

Frankie on franken

Bok cure!
Skitajući se bespućima interneta naletjeh na iteresantan video.Pogledajte i same,ako imate volje :-) Cute Frankenstein Nails for Halloween
Njega sam iskoristila kao inspiraciju za današnji look.Podloga je moj franken,smućkah ga koristeći s-he 466 i essence white secret.Vidjet ćete ga vjerojatno još koji put jer mi se baš sviđa konačni rezultat.Za crtež sam koristila bijeli i crni tip painter od essence-a i točkalicu.Nakon sušenja od 10-ak minuta nanijela sam i top coat.
Silno sam se zabavila igrajući se,nadam se da budete i vi,gledajući.
I,da ne gnjavim previše...voila!
Sad mi se čini nekako previše veseo ovaj moj Frankie...
Palac,malo izvan fokusa i malo izmrljan...
Ne znam zašto,neće da se zalijepi slika desne ruke...da vidite kako sam spretna lijevom rukom :-P
Izazivam vas da se okušate,možda budete i spretnije od mene.

Do idućeg lakiranja,uživajte...

4 comments:

  1. Thanks Katrina,but he was suppose to be scary,very scary :-(
    Be afraid,be very afraid!!!
    lol

    ReplyDelete
  2. Thanks my leetle nails,I'm glad that you like it :-)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...