Thursday, November 11, 2010

A polish to die for

Bok cure!
Hi girls!

Evo mene opet! Iako se moja rođendanska manikura još drži,bila sam prisiljena odstraniti je. Zašto,pitate se? Pa jutros mi je poštom stigao China Glaze Emerald Sparkle,a kako već dugo umirem za njim morala sam ga odmah isprobati :-)
Here I am again! Although my birthday manicure still holds, I was forced to remove it. Why, you ask? Because this morning I receeved a package with China Glaze Emeralde Sparkle,and I'm dying for it for such a long time,so I had to try it immediately :-)

A sad desna ruka...
Right hand...


Na kraju moram priznati,malo sam se i razočarala. Lak je trebalo nanijeti u 3 sloja,i premda sam koristila i seche vite dugo,predugo mu je trebalo da se osuši. Inaće,sama boja mi je genijalna,da nije izmišljena trebalo bi je izmisliti...najbolji zeleni lak ikad! Tko zna,možda je još u šoku od puta pa drugi put budem imala više sreće s nanošenjem :-) Ali,konačno je mooooooj!!!
At the end,I was a little bit disapointed. The polish needed 3 coats,although I applied seche vite top coat it takes a long,too long time to dry completely.The colour it self it's brilliant...it's the best green polish ever! Who knows,maybe it's still in shock from trip across the world and next time I'll have more luck with it ;-) But,finaly I got it!!!

Do idućeg lakiranja,uživajte...
Untill the next polishing,enjoy yourself...

10 comments:

  1. Ne volim baš zeleno ali ova je stvarno prelepa! I uvek kad vidim vaku zelenu, setim se na Esmeraldu. :D

    ReplyDelete
  2. E mislim da si mu dala pravi naslov "Polish to die for",sta drugo da kazem osim predivno!!!

    ReplyDelete
  3. predivan je :) to mi je jedan od najdražih lakova....

    ReplyDelete
  4. Ja se cure totalno slažem s vama,lak je predivan i točka! A o asocijaciji na Esmeraldu neki drugi put :-D

    ReplyDelete
  5. Aaaa - prekrasan je! Moram ga obavezno kupiti.

    ReplyDelete
  6. Je Gejba,to sam isto i ja rekla kad sam ga prvi put vidila :-)

    ReplyDelete
  7. Jedan najboljih od China Glaze!! Obožavam ga. <3 Moram i ja napraviti koji swatch sa njim ... super je!

    ReplyDelete
  8. Meni je jedan od najboljih...ne samo od china glaze,samo me ovo sušenje razočaralo :-(
    Ali boja je genijalna :-)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...