Monday, April 11, 2011

I'm alive!!!

Hi girls!

Evo koja riječ i od mene :-)
Jutros me dočekao paketić od Born pretty stor-a s dugo čekanom staklenom turpijom i pločicom 'hallo kitty'. Nažalost, u paketiću je bilo ovo...
Finaly, few words from me :-)
This morning postman brought me the package from Born pretty store in wich was long-awaited glass file and 'hallo kitty' image plate. Unfortunately, inside the package was this...

...turpijica je pukla :-( Ok, snašla sam se ja pa je nekako zalijepila, a i pločica bude ok pa sam ipak zadovoljna :-) Čak sam se sjetila i noktiće poslikat, danas nosim eveline holografic shine 408 i china glaze black mesh... nokti su mi sasvim kratki, razlistali se nenormalno... proljeće svugdje oko nas pa tako i na mojim noktima :-p Mislim da je ovaj put krivac onaj essence odstranjivač iz 'better than gel nails' kolekcije, stvarno je opak :-)
...file was broken :-( So I used a power tape to fix it, and 'hallo kitty' image plate is super cute so I'm happy after all :-) I even remembered to take a picture of my last night mani, today I'm wearing eveline 'holografic shine 408' with china glaze 'black mesh'... my nails are quite short, with splited ends.. I think this time the essence remover from 'better than gel nails' is to blame, it's realy a wicked one :-)                    
                            
Kad bude više vremena, i post će biti duži :-)
The post will be longer, when I'll have more time :-)

Till we meet again, love yourself...


11 comments:

  1. JA sam se na plocicu uspjela porezat cim sam ju raspakirala :D Pa pazi :D Ima preostre rubove :D

    ReplyDelete
  2. Šteta turpije, mada se meni ove staklene čine samo za jednokratnu upotrebu, izližu se jako brzo.
    Ja sam uzela Afroditin uljni odstranjivač i ne listaju se uopće više, narasli <3

    ReplyDelete
  3. Kakvi su ti utisci za staklenu turpiju? Ja se bas razmisljam ovih dana da li da je uzmem.

    ReplyDelete
  4. Lepa manikura. Res škoda, da se je pilica zlomila.

    Mene kar zmrazi če sploh pomislim da bi uporabila kaj ki v imenu vsebuje gel, ker sem imela res slabo izkušnjo z geliranimi nohti. Upam da se ti nohti čimprej poravijo, in da se sploh ne bojo več cepili =)

    ReplyDelete
  5. Krasno, da si se spet oglasila.
    Škoda, da se je pilica zlomila. Lahko bi v kakem postu napisala svoje mnenje o stekleni pilici in o tem, kaka je razlika z navadno. Seveda, ko boš utegnila. Sama še steklene pilice nisem uporabljala in sem firbčna.

    ReplyDelete
  6. Lovely nails :-)
    Not so best that the file was broken..

    ReplyDelete
  7. jooooj... draga, gdje si bila? neobicno mi je bez tebe :*

    ReplyDelete
  8. ma radim cure, vrijedna sam k'o crv ;-)
    javim utiske o stvarčicama kad ih isprobam :-D

    Shirley... thanks dear... i'll show you how the file looks now in next post ;-)

    ReplyDelete
  9. E bas me zanima kakva je ta staklena turpija,ja sam nekako navikla na one klasicne:)A jedva cekam neku slatku manikuru s hello kitty:)

    ReplyDelete
  10. A šteta, al dobro si se snašla, valjda će ljepilo držat..

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...