Wednesday, June 29, 2011

Sprinkles

 Hi my dears!

Danas opet super jednostavna manikurica... baš sam lijena, ne znam jel' to zato što sam bolesna (opet) ili ovo ušljivo vrijeme... ili pobješnjeli hormoni. Uostalom, evo je... na mojim kratkim noktima sa suhim zanokticama
Today again I have a super simple mani for you... I'm getting really lazy, don't know if it's so because I'm sick (again) or this lousy weather... or my raging hormones. Anyway, this is it... on my short nails with dry cuticles

Za baznu boju izabrala sam Essenceov 'got a secret' (blijeda nijanse sive, obožavam je) pa dodala malo Golden Rose 'care + strong 166' da to ipak malo začinim. Na žalost, sunce je već palo pa ne možete vidjeti kako se ovo sve bljeska na suncu. A sama bazna boja...
I used 'got a secret' by Essence as base color (really pale shade of grey, i love it) and Golden Rose 'care + strong 166' to spiced it up a little. Sorry, the sun was already down so  you can't see the sparkles in this topper. And the base color on its own...



That's all folks! Take care of yourself...

23 comments:

  1. Looks great :D I love the purple glitter ^^

    ReplyDelete
  2. super mi je ovaj 'got a secret' :)
    ja ga kombiniram sa 'cant cheat on me'

    ReplyDelete
  3. Izgleda odlicno, gliter ce ti sigurno popraviti raspolozenje:-))
    Pusa

    ReplyDelete
  4. Divno izgleda! Super je sa šljokicama! <3

    ReplyDelete
  5. Looks nice. :)

    & Get well soon!

    ReplyDelete
  6. bazni lak mi baš fora izgleda, a šljokice su mi predivne... predivna boja...

    ReplyDelete
  7. love the second nail polish.
    Drugi lak mi je prekrasan

    ReplyDelete
  8. Jednostavne manikure najbolje ispadnu,super mi je :)))

    ReplyDelete
  9. Bazna boja prekopredivna! Trebala si još šljokica dodati, barem još jedan sloj. Iako po meni uvijek treba još šljokica, tako da nemoj to uzimati k srcu. Haha... Veliki pozdrav :*

    ReplyDelete
  10. Kupila sam neki dan essenceov ljubičasti šljokičasti lak za nokte, identična boja ovom tvome, samo što ima uz sitne točkice i neke kvadratiće. A ja obožavam šljokice i najdraži mi je ljubičasti šareno-šljokičasti s-heov kojeg najradije kombiniram sa nekim tamnijim nijansama lakova. Živjeli lakovi, nokti i šljokice! :D

    ReplyDelete
  11. jednostavna ali savrsena! :D

    partim :*

    www.gu-gu-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. That grey is so nice--maybe Essence will send some over here soon.

    ReplyDelete
  13. hvala cure na lijepim komentarima, vidim da su šljokice još uvijek in ;-D

    thanks girls :-D

    KarenD... hope you're gonna have essence in your stores soon :-D

    ReplyDelete
  14. Prekrasna boja :) a šljoke se baš pašu :)))

    ReplyDelete
  15. I just gave you the Best Blogger Award, you can see all about it in my last post. :D

    ReplyDelete
  16. It's simple, I agree. But it looks really nice!

    ReplyDelete
  17. Just Cake Girl... hvala draga :-D

    Sandra... oh thanks love :-D

    Maartje... thanks 2 you 2 :-D

    ReplyDelete
  18. :) mislim, da bom sledjeci put kupila ovaj essence lakic... bas je lijep

    ReplyDelete
  19. Ovo zajedno vrlo interesantno izgleda!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma nikako uhvatit kamerom onako kako bi to trebalo izgledati :-(

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...