Friday, July 8, 2011

Woo

Hi my darlings!


Današnja manikura - dva sloja Woo '606' s bijelim i crnim cjetićima... ok, cvjeće je malo preveliko i nisam primjetila nered na zanokticama dok nisam uploadala fotke, ali boja ovog laka mi je fantastična, vooooolim
Today's manicure - two coats of Woo '606' with black and white flowers... the flowers are too big and I didn't see messy cuticles until I uploaded the pictures, but the color of this polish is amazing, i love it

Što vi cure kažete na ovo?
What say you?

Till we meet again, love yourself!


31 comments:

  1. meni je ovo preslatko, i totalno za ljeto. Super!

    ReplyDelete
  2. super super super :)
    i like it so much :)

    ReplyDelete
  3. aaaaa, hoću, hoću i hoću!!!!!!!! plava mi je ODLIČNA!!! a i super su mi ovi crno-bijeli cvjetići, ma sve u svemu sve mi se sviđa!

    ReplyDelete
  4. i have this color too =D
    and your nail art is awesome =D

    ReplyDelete
  5. I love it so much, super cute! :D

    ReplyDelete
  6. I think the flowers look so cute!

    ReplyDelete
  7. Wow! Tirkizno, cvjetici, ne moze lijepse:-)

    ReplyDelete
  8. Još jedna od tvojih najboljih manikura. Svaka čast draga, razvaljuješ totalno.

    Meni su stigle točkalice, mislim da je vrijeme da se poigram malo s njima.

    ReplyDelete
  9. woo je genijalna boja :) a cvjetici su presladak dodatak

    ReplyDelete
  10. e, i ovu manikuru ću ti definitivno ukrasti! :-p i like it!

    ReplyDelete
  11. Aww, tako jednostavno, a tako krasno!

    ReplyDelete
  12. I love the look of the big flowers!!

    ReplyDelete
  13. Što kažem? Mrak! Prekul, predobro, ludnica... I ja biiiii takve noktiće i cvjetiće.... :)

    ReplyDelete
  14. Kako dobra boja!!! Odlična! Je li uživo ovako neoničan ili je malo "smireniji"? Divnooo! Ide u nail art ideas folder :D
    (koji je ovo bijeli lak?)

    ReplyDelete
  15. hvala cure, baš mi laskate ;-D

    thanks girls for all your lovely words :-D

    ReplyDelete
  16. Uf, kako ti ovaj post nisam videla?? Preslatko je, znaci jako mi se svidja. Em plava boja <3, em cvetici, em letnji noktici :)

    ReplyDelete
  17. Nails From Fairy Tale... hvala draga :-D

    ReplyDelete
  18. Ma,kako sam ovo promašila?????Sram me i stid bilo!Prekrasna boja O_O,i preslatki cvjetići!!!!

    ReplyDelete
  19. P.S.cvjetići uopće nisu preveliki,savršeni su ;))

    ReplyDelete
  20. Nina... hvala draga :-D
    p.s. ako ti tako kažeš ;-)

    ReplyDelete
  21. odlično je! točkice su sa točkalicom napravljene?

    ReplyDelete
  22. I fell in love with these crazy flowers!!

    ReplyDelete
  23. nails be beautiful... je draga, točkalica je radila :-D

    ritterbraten... thank you :-D

    Anamarija... hvala ti :-D

    ReplyDelete
  24. ...kako lepo svječe... kako si to napravila?:P...imaš konad? ili sama nacrtala?:) super je

    ReplyDelete
  25. Aaaaaaaaa, prelijepo, hocu i ja ovakoooo :))))

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...