Friday, August 19, 2011

Sold out for ever!

Hi my friends!


Just a quick one, before I throw myself in another aspect of my crazy life (which doesn't need to be bad). Today I'm wearing this mani:
I used Catrice 'Sold Out For Ever' as base color, Pastel 74 for stamping, and one of the designs from Dashica's big plate SdP-I
I need to show you how the base color looks on its own, because it's really lovely pastel green with shimmer.
Great color, doesn't it?


Till we meet again, love yourself and respect everyone else!




28 comments:

  1. Zelo lep! Konadura mi je tudi všeč :)

    ReplyDelete
  2. This is such a great manicure!

    ReplyDelete
  3. jao, zasto vec jednom Catrice ne dodje i u ovu nasu glupu zemlju? svi nas preskacu! ovu boju obozavam, a sa ovim dizajnom je jos interesantnija, prelepo

    ReplyDelete
  4. nije los sold out potrosila sam jednu bocicu, ali nemam namjeru kupovat drugu iako izlazi, to mi je bila bas nekako trendovska boja samo za neko vrijeme

    ReplyDelete
  5. Boja Catrice laka je divna! A i stamp je odličan! :D

    ReplyDelete
  6. So nice, and I totally love the color.

    ReplyDelete
  7. hoću i ja te big plate!!!
    zaboravila sam kako taj lakić izgleda ne sjećam se da ima shimmer zbunj...

    ReplyDelete
  8. Bas lijepa boja a i pecat preko mi je super :)

    ReplyDelete
  9. Mateja... hvala, drago mi je da ti se sviđa :-D

    CopyCat... hvala :-D

    imfeelingnail-venturous... thank you dear :-D

    hermetic... možda nemate catrice, ali zato golden rose i flormar možeš kupiti na svakom ćošku ;-D

    Biba... hvala draga :-D

    ReplyDelete
  10. Lendoxia... o pa ja sam mislila da ti ne voliš zelene ;-D

    Violet Fairy... hvala draga :-D

    Sandra... thanks love :-D

    Ines... ima shimmer, povećaj sliku... ali nije bilo sunca pa se slabije vidi ;-)

    Let's polish some nails... hvala draga :-D

    ReplyDelete
  11. a ne volim XD ovaj mi je bio zanimljiv :)

    ReplyDelete
  12. Predivan mi je ovaj lak, i sama ga imam! Super si ga ispečatirala!

    ReplyDelete
  13. omg, love this Catrice color so much :D

    and nice manicure, btw :))

    ReplyDelete
  14. Meni je ovaj lak (čudno ali istinitno) baš lijep, ali ne stoji mi nikako. Bježim plakat u kut... ;)

    ReplyDelete
  15. Zelo lepa manikura! Tale šablona mi je zelo všeč, prav tako barvna kombinacija in motivček =).
    Res perfektno =)

    Upam, da uživaš(si uživala) v svojih opravkih =)

    ReplyDelete
  16. Lendoxia... bar jedan zelembać ;-)

    Irena... drago mi je, hvala draga :-D

    Lia's Beutyland... thanks :-D

    Lalica... baš mi je žao, imam i ja neke krasne bojice koje jednostavno ne idu sa mnom :-(

    Pink_Diamond... hvala draga :-D

    colorfulbottle... hvala draga, s ovakvim zadacima ide i uživancija ;-D

    Nail Nerd... thank you dear :-D

    ReplyDelete
  17. i also have this polish and love it, unfortunately I heard that it won't be available anymore

    ReplyDelete
  18. Paulina... unfortunately, this one is also going out of sale :-(

    ReplyDelete
  19. so pretty, love the base colour, such a lovely fresh green x

    ReplyDelete
  20. Nicole... thanks, agree with you :-D

    ReplyDelete
  21. Ovo je stvarno super ispalo i super si ukombinovala boje!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...