Sunday, December 18, 2011

Christmas cupcake on fever

Hi my friends!


Are you ready for some Christmas cupcake? Ready or not, here they are:
Spremni za Božićne kolačiće? Ma spremni ili ne, evo ih:

They look quite tasty, don't they? If you're wondering what is that red beauty under it, don't look any further, it's franken of mine . The rest are the acrylic paints.
Izgledaju ukusno, zar ne? Ako se pitate koji je ovo crveni ljepotan ispod njih, ne trebate tražiti dalje, to je moj novi franken . Ostatak su akrilne boje. 


These pics are all taken inside, under artificial light, I don't wanna bother you with the pics from the outside because on it this polish looks pink . Just one coat girls, with no top coat, full of holo glitters, too bad on the pics it's not that visible. I named it 'fever' because it look so... feverish . It sparkles so, it reminds me of famous 'Ruby pumps'... which I don't have and I can't compare it .
Sve fotke su načinjene unutra, pod umjetnim svjetlom, nisam vas htjela niti gnjaviti s fotkama od vani jer na njima lak izgleda rozo . Ovo je samo jedan sloj, bez nadlaka, pun je holo glittera, šteta što se na fotkama, gle čuda, ne vidi baš pretjerano. Nazvala sam ga 'fever' jer mi je izgledao... vruć . Tako blješti da me podsjeća na slavnu 'Ruby pumps'... koju nemam  i ne mogu ih usporediti .   


What say you for my cupcakes - tempting or not? 
Pa šta kažete na moje kolačiće - izgledaju li primamljivo? 


Till we meet again, love yourself and respect everyone else?


Love, Žana



35 comments:

  1. Prekrasno. Svojedobno je na jednom blogu bila nagradna igra, a zadatak je bio nalakirati nokte s cup cake-ima. I ja mislila kako ću uspjeti, aha, nije to za mene, presitno, pa nokti kratki, pa je boje i laka bilo više okolo nego na noktima, koma živa...he he Više se ne rivam tam gdi mi nije mjesto he he

    ReplyDelete
  2. wonderful cupcakes! Yummy ;)

    ReplyDelete
  3. Mmmmmmmm,super su...sada sam gladna :///

    ReplyDelete
  4. How cute!!! They look sooo delicious and sweet ;). Really great nail design. But the red polish alone is also nice <3.

    lg Neru

    ReplyDelete
  5. Krenuli te pravo ovi frankeni, ovaj je jos ljepsi :)
    I cupcakesi su super, i ja cu praviti neke jednog dana na noktima :D

    ReplyDelete
  6. Ide to tebi ženo sa frankenima bome dobro! :D Opet si me oduševila. A nail art je predivan, kao što sam ti i na face-u napisala :)

    ReplyDelete
  7. Sjajno! DIvna inspiracija, a muffine obožavam! A crveni lak je mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm! <3

    ReplyDelete
  8. Uvijek za kolačiće..preslatko su ispali muffini :)

    ReplyDelete
  9. Uvijek za kolačiće..preslatko su ispali muffini :)

    ReplyDelete
  10. a jest ti idu ovi frankeni,ovaj je pravo glitter savrsenstvo:)a kolacici su bas dobro ispali

    ReplyDelete
  11. Frenky je zakon!! =) Da nisi ti slučajno prebrala recepta od Studio M za Slamming Red? ;D Nooor lakec!
    Kolacki so pa za pohrustat! Ti samo pazi, da se ne zmotiš in si pogrickaš nohte. ;D

    ReplyDelete
  12. those are the cutest holiday cupcakes ive ever seen! super cute great job and i love your franken!

    ReplyDelete
  13. those are the cutest holiday cupcakes ive ever seen! super cute great job and i love your franken!

    ReplyDelete
  14. Preslatko! :))

    http://tonijemojsvijet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. uhvatilo te muckanje ha ;) svidja mi se :)

    ReplyDelete
  16. Franken je divaaaaan :)

    Napiši nam koje si boje smućkala :)

    ReplyDelete
  17. Znala sam da je franken, znala saaam!
    Liči na Ruby Pumps, samo Ruby ima samo crvene šljoke, a ovaj ima holoastičneeee :drool:

    Super noktići! Šta su ukućani rekli?

    ReplyDelete
  18. E ovu manikuru je bome stvarno trebalo nacifrati!! Svaka ti čast, predobro izgleda! :)

    ReplyDelete
  19. You know I love these-since I tweeted you!!! These look so good!

    ReplyDelete
  20. Good Ghost... haha, nije ti bilo lako, mene su na kraju omeli pa sam malo ubrzala ali zadovoljna sam kako je ispalo ;-D

    zebra-nails... thank you :-D

    Marina... hvala ti :-D

    Nina... lol, hvala draga :-D

    Neru... thanks dear :-D

    Let's polish some nails... 'ajde ;-D

    Violet Fairy... haha, krenilo mi :-D

    Fashion Disorder... hvala draga :-D

    S.Art... hvala i tebi :-D

    Sandra... thank you :-D

    Lydz... thanks sweety :-D

    Mimi... lol, bacit ću se na proizvodnju lakova

    ReplyDelete
  21. Kvacka... stvarno, skoro isti ;-D
    da, maloprije sam se uhvatila kako ližem nokte ;-)

    beaux mom... thanks, you're too kind :-D

    Creation by Ane... hvala ti :-D

    Just Cake Girl... hvala, taman za tebe ;-D

    Sara.H... thanks dear :-D

    martttina... hvala :-D

    Sienna... hvala i tebi :-D

    Lendoxia... uf, baš me uhvatilo ;-D

    Little.Miss.Sunshine... hvala, lakić je smućkan od divalicious red iz show your feet by essence + holo glitter :-D

    Biberlee... ma znala sam da ćeš ti znat ;-D
    htjeli su da i napravim cupcakes da mi ne grizu nokte :-p

    Rea... hvala ti :-D

    Fingers... thanks dear :-D

    ReplyDelete
  22. SOO cute! I love these!

    ReplyDelete
  23. imfeelingnail-venturous... thanks dear :-D

    ReplyDelete
  24. Cupcakes are very cute, good work!

    http://vanity-fair-by-sarah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Crveni lak je prekrasan, a kolačiće si perfektno nacrtala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti, moram priznati da sam i sama zadovoljna ;-D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...