Saturday, January 7, 2012

It's Rambo No. 5

Hi my friends!


This is a post about subtle stamping, fauxnad and a brand new polish . First, let me introduce you with the main character - mr. polish - It's Rambo No. 5 by Catrice! Don't you just love the names of the Catrice polishes? I'm not sure if many of you will agree with me when I say how beautiful color it is, but I like it... you judge for yourself.
Ovo je post o diskretnom stampingu, fauxnadu i novom laku za nokte . Za početak, dajte da vam predstavim glavni lik - gdin. lak - It's Rambo No. 5 od Catricea! Imena njihovih lakova jednostavno morate voljeti! Nisam sigurna hoće li se mnoge od vas složiti sa mnom, ali meni je ova boja super, baš mi se sviđa... a vi prosudite za sebe. 

First picture taken in the shade, the second one in the sun. Two coats, no topcoat.
Now comes the subtle stamping...
Prva slika iz sjene, druga sa sunca. Dva sloja, bez nadlaka. 
A sad da vidimo i taj diskretni stamping...

Again, first picture taken in the shade, the second one in the sun. I used nail polish #74 by Pastel and fauxnad image plate in #64 by Bornprettystore. I love this design. What do you think about it?
Opet, prva fotka iz sjene, druga sa sunca. Za stamping sam koristila lak #74 od Pastela i fauxnad pločicu #64 od Bornprettystore. Dizajn mi je predobar, što vi mislite o njemu?


Till we meet again... love, Žana

19 comments:

  1. Ja Catrice ima tako zanimiva imena.
    Drugače mi je pa lakec bolj všeč sam po sebi kot z konadom.

    ReplyDelete
  2. Na prvu me nije odusevio ali kada sam sve slike prelistala nekako mi je ipak prirastao srcu :)
    Nazivi njihovih lakica su uvijek zanimljivi.

    ReplyDelete
  3. so pretty! i love the colors and the design, very nice :)

    ReplyDelete
  4. Super boja a tek ime :D Stamping je njezan i fin,bice dobar i u drugim kombinacijama boja:)

    ReplyDelete
  5. hihihi bolje da ja ne komentiram boju ^_^

    ReplyDelete
  6. Meni su oba laka mrak, jer ja baš volim te "čudne" boje i uzorak štambilja mi je isto super! Ah, gotovo sve volim! No ja bih još možda to sve začinila s malo šljokica ipak.. Ne? A znam da bi bilo kičavo, al ono.. :DD

    ReplyDelete
  7. Nisam baš dobar sudija za zelene boje jer ih slabo nosim na noktima :-/
    U svakom slučaju, ova Rambo zelena izgleda lepo i izgleda da se lepo "ponaša" i sa 2 sloja lepo pokriva nokat :-)

    Mnogo mi se sviđa varijanta sa stampingom koji je vrlo lep :-)

    Znaš šta, nešto slabo imam stampinga, samo neke 2 pločice koje nisam pošteno ni probala (moraću uskoro da se malo "vežbam" i sa tim), ali gledajući ovaj tvoj stamping odmah sam nešto počela da razmišljam da ga nabavim (ili da nabavim neki sličan) i volela bih da probam kako bi to izgledalo u kombinaciji tamno sivo i belo ili možda crno i srebrno ili tako nešto...

    Hahaha, znam da sam dosadna, ali sve me nešto vuče crnoj i sivoj boji :-)

    Pozdrav!

    ReplyDelete
  8. I like this color! :)

    ReplyDelete
  9. Zanimljivo :D

    http://tonijemojsvijet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. LOL I'm wearing simlilar colors these days :)
    I nominate you for the Kreativ Blog Award! All the info is on my blog!

    ReplyDelete
  11. Mateja... drago mi je da bar netko dijeli moj ukus za boje ;-D

    S.Art... znači ipak da ;-D

    LittleMonsterx14... thanks :-D

    Mimi... je, dobar je uzorak :-D

    Lendoxia... ma ja znam da je tebi zelenjava najdraža ;-D

    Rea... ahaha, računaš bar malo ;-D

    Raggio di Luna... razumijem te, i ja sam na početku bila sva u crnom, sad nema boje koju ne bih stavila na nokte ;-D

    zebra-nails... thank you :-D

    Sandra... glad you like it :-D

    martttina... hvala :-D

    devorelebeumnostre... thanks :-D

    Lydz... thank you :-D

    Maria... thanks dear :-D

    ReplyDelete
  12. Ime mu je super :)
    I sviđa mi se stamping :)

    ReplyDelete
  13. Meni je boja ok, ali čim je stamping gore odmah izgleda odlično!!! :)

    ReplyDelete
  14. I wouldn't call this subtle. You can easily see the pattern! That base color reminds me of westside warrior china glaze. I have this plate and this design is awesome!

    ReplyDelete
  15. Boja sama po sebi mi nije bas nesto posebno,ali sa ovim uzorkom mi je super!

    ReplyDelete
  16. Let's polish some nails... i meni ;-D

    Just Cake Girl... slažem se :-D

    Fingers... same color, different shades, that's why i said it's subtle... well, you told me you have over 100 plates, it would be strange if you didn't have this pattern ;-D
    am i ever gonna have so many plates... will see ;-D

    Nina... stamping sve začini :-D

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...