Tuesday, February 25, 2014

Bunch of essence stuff

Hi girls!

While essence had changed its assortments this month, I still have some old goodies that I got from them all the way in September. Yep, maybe I'm the laziest blogger after all sad. Trust me, there's nothing I can do about it, it's not my fault that time flies in supersonic speed winking. Anyway, this is what they send me:

Premda je essence ovog mjeseca promijenio dio asortimana, nešto izbacio, nešto novo uveo... ja još uvijek imam neke od stvarčica koje su mi poslali čak u rujnu. Ok, možda sam ipak najlijenija blogerica sad. Ali vjerujte mi kad kažem, ništa ja tu ne mogu promijeniti, nisam ja kriva što vrijeme leti supersoničnom brzinom (ili mi ga netko krade) winking. Da ne davim, evo što su mi poslali:



What I did and what I think about essence nail art paper print manicure, you can see hereThis set had a lot of potential, but unfortunately it was fail, at least when it comes to colored paper print.
I'd like to warn you that every bold letters are link to essence site, on which you can found more information about that product and list of ingredients. You can easily change the language by choosing your country at the bottom of page. 
Next thing from this list is a winner big grin. It's essence studio nails express nail oil pen.

Što sam napravila i što mislim o essence nail art paper print manikuri, možete provjeriti ovdje. Ovaj set ima mnogo potencijala, na žalost moja očekivanja nije ispunio, barem kad se radi o dijelu s papirom u boji. 
Htjela bih Vas upozoriti i da su sva ova podebljana slova link na essence stranicu na kojoj ćete pronaći detaljnija objašnjenja o navedenom proizvodu, kao i sastav istih. 
Zato je iduća stvarčica čisti pobjednik big grin. Radi se o essence studio nails express uljnoj olovci za nokte



The main difference between this pen and the old version is brush. With this pen you get real brush, that won't bend or split like the old version. 

Najveća razlika između ove i ranijih verzija je četkica. S ovom olovkom dobijete pravu četkicu, koja se neće ni savinuti, ni slomiti, ni razdijeliti kao što se to znalo dešavati starijima nakon dulje upotrebe. 




How to get the oil out from it? Piece of cake, just turn the end of your pen clockwise, this way you can easily manage the quantity of oil you want on your nails. It smells great, reminds me of cyclamen, and it's the most practical application of nail oil ever... just love it! You can see that some bigger companies, like OPI, are just announcing similar products. The only downside of this product is the fact that once yours hands are oiled and you touching the pen, the inscription on that pen will vanish. That doesn't bother me, but some of you may.  

Kako dobiti ulje van? Ništa lakše, samo okrenete kraj olovke u smjeru kazaljki na satu, i same određujete količinu ulja koju želite ili trebate. Super miriše, mene podsjeća na ciklame, i ovo je zbilja najpraktičnija aplikacija ulja za nokte ikad... i ja sam totalno oduševljena! Možda ste primjetile da i neke veće kompanije, poput OPI-ja, najavljuju sličan proizvod. Jedina mana ovog čuda je činjenica da ako se ulje s Vaših ruku prenese na olovku, izbrisat će napise na njoj. Meni ovo baš i ne smeta, ali nekima bi moglo. 


essence nail art GLOW in the nigh topcoat... does it work? Yes, it definitely works, I wore it in several occasions,  but I just couldn't capture it properly with my camera sad.

essence nail art GLOW in the night nadlak... radi li uopće? O da, definitivno radi, nosila sam ga u par navrata, ali mi nikako nije uspijevalo pošteno ga poslikati sad.




I've tried this and that, changing my camera's options... and these are the best results. I'm so unhappy with these photos, that's the only reason why you haven't see them earlier. Don't forget to charge up your nails under the lamp, and you're ready to light up someone's dark night big grin

Pokušavala sam ovako i onako, mjenjala opcije na fotiću... i ovo su, na žalost, najbolji rezultati. Toliko sam nezadovoljna fotkama da ih najradije ne bih ni pokazivala. Ne zaboravite napuniti nokte ispod kakve lampe, i spremne ste osvijetliti nečiju tamnu noć big grin.


essence studio nails pocket file set of 6 mini files. They look cute, and they fit any pocket or bag... but the quality is not that great. They're soft and easily ware out... but when it's emergency, they can be handy. 

essence studio nails pocket file set sa šest turpijica. Izgledaju slatko, i lako stanu u svaki džep ili torbu... ali kvaliteta im baš i nije bajna. Mekane su i lako i brzo istroše... ali u slučaju nužde, mogu poslužiti. 



This is how they look after just few using sad. Too bad.

Ovako su izgledale već nakon par korištenja sad. Na žalost.


essence nail art effect nails - 07 candy buffet - it really looks like candy buffet! 

essence nail art effect nails - 07 candy buffet - stvarno i izgleda kao brdo bonbončića!


These pearls come in a plastic jar, with handy cap which you can use if you're applying them like sprinkles. 

Perlice su u plastičnoj posudici, s praktičnim čepom kojeg možete koristiti tako da ih posipate po noktima. 


I like it better without it, I just dive my finger with wet polish in the jar winking.

Meni se više sviđa bez njega, tako prst s mokrim lakom samo uronim u teglicu winking.



I tried different shapes, I was just fooling around. Once they're completely dry, this manicure can last for a day or two. I love this kind of stuff, they're just not for everyday, but for special occasions when you really want your manicure to be noticed. 
The last thing that I got from essence team, doesn't have anything to do with nails. 

Pokušavala sam stvoriti različite oblike, malo sam se zaigrala. Jednom kad je sasvim suha, manikura Vam može potrajati barem dan-dva. Meni se ovakve stvarčice sviđaju, nisu za svaki dan, ali za kakvu posebnu priliku u kojoj želite da Vaša manikura bude primjećena - odličan izbor. 
Posljednja stvarčica iz ovog paketa od essence tima, nema ama baš ništa zajedničko s noktima. 






On upper photo I dipped my fingers on each color in this compact and pressed it on my skin. As you can see they're not that pigmented, but once you mix them and blend on your skin, they look lovely.

Na gornjoj fotci vidite razmaz prstiju umoćenih u svaku pojedinu boju ovog kompakta na koži. Možda se ne čine baš pigmentirani, ali kad ih pomiješate i izblendate na koži, baš lijepo izgledaju. 


Bronzer is visible enough and has shimmer in it, and highlighter just gives you nice glow, I think it's the way it should look, you don't need to shine like you took a bath in oil winking. I got the version for lighter skin, and I really love it. The packaging is cute, tight and practical, no need for bronzer and highlighter, you have it all in one. It has pleasant smells, which I really can't define, it applies like a dream, it doesn't crumble and on my skin it last whole day. It gives your skin (or mine if you like) healthy look and discrete shine, and I'm using it even during the winter, although this year we didn't have winter, just autumn and spring from October till now winking
As for new essence stuff, you can check it out yourself - here
Have you tried any of these stuff, did you liked them?

Bronzer je naravno vidljiviji, ima shimmera, a highlighter Vam da diskretan sjaj, mislim da tako i treba biti, a ne da se sjajimo kao da smo se okupale u ulju winking. Imam verziju za svjetliji ten, i stvarno mi se sviđa i paše. Pakiranje je slatko, čvrsto i praktično, ne trebam bronzer i highlighter, imam sve u jednom. Ugodno miriše, premda miris ne mogu definirati, nanosi se kao san, ne trusi se i na mojoj koži ostane čitav dan. Koži da zdrav izgled i diskretan sjaj, a koristim ga i sad, usred zime, premda ove godine zimu baš i nismo imali, više su se izmjenjivali jesen i proljeće još tamo od listopada prošle godine winking.
A što se tiče novih essence stvarčica, lako ih provjerite i same - ovdje.
Jeste li već probale neke od ovih stvarčica, kako su Vam se svidjele?

Thanks for stopping by, Žana 

PR samples

36 comments:

  1. Well, better late than never - and you have had other things on your mind - AND times flies that fast, just wait to you get as old as me ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i now loose great deal of my days, when i get even older... i guess i'll get up and found out it's time to go to bed ahahaha

      Delete
  2. I meni netko krade vrijeme, mislim da je to isti lopov!! Ako ga ulovim izmlatit ću ga i za tebe :D
    Još nisam isprobala kavijar manikuru, ali više me ni ne privlači, u početku mi se činilo super ali sad mi je meh. Imam osjećaj da bih pojela neke kuglice :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. aj molim te, izgleda da su sad kradljivci vremena aktualni ;)
      meni su bile interesantne pred godinu-dvije kad su se tek pojavile... ali svakako treba probati barem jednom :D

      Delete
  3. Nista privlacno u ovoj kolekciji :(( Potreban mi je predlog - tamno zeleni krem lakic drogerijskog kvaliteta najslicniji Trendsetteru..iscedila sam mu zadnju kap pre neki dan :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. jedino što mi pada na pamet je essie go overboard, on je tako taman i zeleno-plav, u našim ga drogerijama ima ;)

      Delete
  4. Mislim da bi možda mogla uzez ovo ulje u olovčici, izgleda mi praktično, nisam nikad imala tako nešto pa da si malo šaram po ovim mojih suhim kutikulama :) ...i mene do sad nisu baš privlačile ove kavijar manikure, ali ovakva šarena mi je baš fora

    ReplyDelete
    Replies
    1. ulje ti je super, a ako ne probaš sama, kad dođeš na kavu napravim ti kavijar manikuru :D

      Delete
    2. ...hahaha, kad me netko pita reći ću: idem na kavu i kavijar, pa nek' se misle! ;)

      Delete
  5. Baš mi je žao za ove rašpice... Naznam dal da ih uzmem ili ne... A za torbu bi vjerojatno bile sasvim ok...

    ReplyDelete
    Replies
    1. za povremeno korištenje su ok, ali svaki dan nikako ;)

      Delete
  6. great stuff :)

    http://prettypurple92.weebly.com/

    ReplyDelete
  7. Tu uljanu olovku ću morati nabaviti kada potrošim drugo Essence ulje koje nosim sa sobom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja, koliko već danas moram da pronđem!!!

      Delete
    2. o da, ova je olovka jako praktična, pogotovo ako vam treba pomoć sa zanokticama :D

      Delete
  8. Jao draga, pa ovo je odlično :) Sve mi se jako sviđa, a ovi svjetleći nokti, ma genijalno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Mona... žao mi je samo što fotke nisu još bolje :(

      Delete
  9. rašpice su mi slatke :)
    manikurica sa kuglicama mi je baš lijepa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. slatke su, za povremenu upotrebu ok, a kavijar je uvijek zanimljiv :D

      Delete
  10. Sviđa mi se manikura sa kavijarom, a bronzer mi je baš <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. kavijar je ok, samo dok ga ne moram jest ;)
      bronzer se i meni sviđa :D

      Delete
  11. Svidja mi se bronzer i manikir :-) Da li si stavila top coat i preko perlica i da li perlice pustaju boju? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A svidja mi se i uljna olovcica za zanoktice :-)

      Delete
    2. meni je kavijar interesantiji bez nadlaka jer je onda malo hrapaviji (a znaš da sam slaba na to)... ne puštaju boju :D
      uljilica je super :D

      Delete
  12. ja bez uljane olovke ne mogu da živim, uvek mi je u torbi

    ReplyDelete
  13. perlice su mi preprepre, a oni nokto-duhovi šta svitle u mraku su mi var totalni! hahahahahahahaha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dobit ćeš batine, ne smij se mojim prikazama ;)

      Delete
  14. kavijar je super :D a glow in the dark sam isprobala samo jednom, morat cu opet i probat pofotkat, ali sumnjam da cu dobit bolje rezultate od tebe

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadam se da će tvoj fotić surađivati bolje od mog pokojnog ;)

      Delete
  15. Glow in the dark top coat is so cool!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes it is, wish if i could only take a proper photo of it :(

      Delete
  16. kako to da su te se sjetili? mogla bi uzet ove raspice cili set košta koliko ja plaćam svaku pojedinačno

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila sam dobra pa me se sjete jednom godišnje ;)
      rašpice baš i nisu nešto, za povremenu upotrebu ok, ali da ih trošiš redovito ne bi ti dugo trajale

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...