Wednesday, March 5, 2014

And the Oscar goes to...

Hi there!

I got the suggestion do recreate some of manicures that we could see on Oscars red carpet. All ladies there looked very stylish, elegant, feminine... but when it comes to manicure - they were all boring. Obviously, I'm not type of girl who wears just polish on nails, especially if that polish is inconspicuous. But, here's good news - one of the ladies had lovely, I'd say even bold manicure because she really was standing out of sea of nude and neutral manicures. 

Dobila sam sugestiju da rekreiram neku od manikura koje su se šetale na ovogodišnjoj dodjeli Oscara. Sve su tete tamo bile elegantne, ženstvene, odjevene sa stilom... ali kad su manikure u pitanju - ma bile su dosadne! Očito da nisam tip žene koja na noktima ima samo lak, naročito ako je taj lak neprimjetan. Ali, nade ipak ima, jedna od teta koje su tamo šetale je imala zgodnu, rekla bih čak i hrabru manikuru jer se baš izdvajala iz mora neutralnih i diskretnih manikura. 



Dear Maria, congrats on showing courage on red carpet! Who said that the elegant manicure must be boring? This was the only manicure I could see myself wearing it. 

Draga Maria, čestitam na pokazanoj hrabrosti na crvenom tapetu! Tko je uopće rekao da elegantna manikura mora biti dosadna? Ova je jedina kakvu bih i sama nosila. 


I don't know which polishes Maria used, but I used: CATRICE 'London's weather forecast' as base, CHANEL 'black satin' and MILANI 'silver dazzle' for nail art. Striping tape was really helpful too, and everything is sealed with a top coat. Quite simple, but still elegant and stunning. 

Ne znam koje je Maria lakove koristila, ali sama sam upotrijebila: CATRICE 'London's weather forecast' kao bazu, CHANEL 'black satin' i MILANI 'silver dazzle' za iscrtavanje trokutića. Striping traka (to Vam je ona supertanka samoljepljiva trakica) je isto puno pomogla, a sve sam naravno zatvorila nadlakom. Jednostavno, ali elegantno i upečatljivo.


I must say that Maria is far more beautiful than me, but my ring beats hers winking. Have you seen any interesting manicure on red carpet?

Moram priznati da je Maria daleko ljepša i zgodnija od mene, ali moj prsten je stoput jači od njenog winking. Jeste li ubole kakvu interesantu manikuru na crvenom tepihu (ili ste samo parile oči na svim tim zgodnim komadima)? 

Thanks for stopping by, Žana 

42 comments:

  1. Uuuu odlicno! U pravu si skroz za prsten. Tvoj je mnooogo lepsi. ;)

    ReplyDelete
  2. Manikura je lijepa, ali prsten je jos lijepsi ;)

    ReplyDelete
  3. Bogme meni je njen prsten glavobolno dobar. Delovao mi je kao savršen labradorit, ali izgleda da je u pitanju safir. Mogu nastaviti da sanjam :D
    Manikir je veoma zanimljiv, što je zaista retkost na ovakvim dešavanjima jer obično nose neke golaće i neutralce.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne bih ja imala ništa ni protiv njenog prstena, ali moj je definitivno upečatljiviji ;)
      da, 99% manikura je bilo golo, neutralno - i dosadno :D

      Delete
  4. That's beautiful - and by the way, I'm glad you aren't that kind of lady either LOL

    ReplyDelete
  5. joj, gledala sam eonline mani cam, dosadne su do ludila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jel'da, sve neke fine, pristojne i dosadne manikure :P

      Delete
  6. Baš ti je lijepa manikura u kombinaciji s tim prstenom, spremna si za večernji izlazak, marš vani :) p.s. Meni je sva šminka na Oskarima bila dosadna...

    ReplyDelete
    Replies
    1. za izlazak sam skoro uvijek spremna ;)
      sve su išle na sigurno - smokey eyes, a nijedna se nije usudila ubacit malo boje :(

      Delete
  7. I prsten i manikir su sjajni. :)
    U pravu si za manikire da su im uglavnom dosadni. Gledala sam i prenos, a i fotke na netu i jedino sto mi je donekle delovalo drugacije su ovaj manikir, kao i one koje su nosile Kelly Osbourne i Kate Hudson. Inace mi se jako dopala nijansa laka koji je imala Sandra Bullock kao i cela njena toaleta uopste. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sandra je jedna od rijetkih koja je nosila tamni lak i čitava mi je bila savršena <3 kelly je imala zlatni french ukoliko se ne varam, za kate se ne sjećam... mene recimo čudi kako je malo i crvenih lakova, koji i jesu sinonim elegancije i ženstvenosti... ah, te hollywoodske tete ;)

      Delete
  8. odlična manikura! boje idu divno zajedno :D
    stigao mi je paketić, puno ti hvala <3 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      eto na, paketić stigao, a ja niti poruku nisam poslala da je krenuo ;)

      Delete
  9. And the Oscar goes to... nail crazy for the best manicure :) Prekrasno kao i uvijek, a prsten mi je genijalan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti draga :*
      oscar sigurno dobijem dogodine, u nekoj specijalnoj kategoriji, ipak sam je prespecijalna osoba ahaha

      Delete
  10. Moram priznati da ja nisam primijetila ni jednu manikuru, pa se pomalo čudim gdje si ovu izvukla :)
    Inače izvrsno si je napravila i sviđaju mi se oba prstena, iako, naravno tvoj mi je ljepši :)))
    A što se make upa tiče, mislim da se ni jedna nije usudila eksperimentirati jer postoji nepisano pravilo i za frizure i za make up, tako da vjerujem da sve idu na sigurno kako se kasnije ne bi povlačile po tisku u negativnom kontekstu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. eeeee, treba znat di triba gledat ;)
      ma frigaj ti ta pravila, pravila i jesu zato da se krše :D
      mislim da nijednoj od njih ne bi naškodilo da je recimo umjesto smeđeg imala ljubičasti smokey, strašna razlika

      Delete
  11. Bojim se da njen manikir nije ni do kolena tvojoj rekreaciji! Mnogo je dobra kombinacija boja :)

    ReplyDelete
  12. this is so beautiful! you did a perfect job!

    ReplyDelete
  13. Love the manicure and the ring! :)

    ReplyDelete
  14. uuu fensiiii. ne znam da li mi se više sviđa manikura ili prstenje. :D

    ReplyDelete
  15. Oskar za prsten dodeljujem tebi! :-) Svidja mi se i manikir, fino i elegantno! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh hvala hvala... htjela bih se zahvaliti roditeljima koji su me uvijek podržavali, svim svojim suradnicima, curama čije su me manikure inspirirale... bla bla bla :D

      Delete
  16. Super je manikura i na tebi i na njoj :D definitivno cu morat probat jednom kad mi nokti porastu :sigh: prstena mi se svidjaju oba bome :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma sviđaju se i meni oba prstena, ali da ne patim za njenim moram reći da je moj bolji ;)
      vidiš da ide i na kratke, nemamo ni nas dvi neke čambre ;)

      Delete
    2. moji su i kraci od ovoga, skroz sam ih do mesa skratila, a imam kratku plocu nokta :( ono kakvi su bili u zadnjem videu, e sad su jos i kraci od toga :(

      Delete
    3. sorry... ali isto će narast, nemaj brige :D

      Delete
  17. ja to i negledam niti idem za time :P

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...