Tuesday, July 28, 2015

Feathery Manicure with BornPretty Stamping Image Plate BP-75

Hi there!








Gornja manikura nastala je tehnikom štambiljanja, uz pomoć BornPretty Store pločice BP-75*.

This manicure was created with BornPretty Store stamping image plate BP-75*.



Pločica je klasična, okrugla, s temom ptica i perja, a tu se uvukao i jedan zmajček. Dolazi u kartonskoj košuljici, i presvučena je plavom zaštitnom folijom koju prije upotrebe treba odstraniti. O novoj liniji pločica BornPretty Store ne treba puno govoriti, mislim da su s njima odradili odličan posao. I ova je pločica dobro ugravirana,  pa nisam imala problema s prenošenjem uzoraka. Jedini problem mi je stvorio gradijent, no mislim da se na srednjaku i prstenjaku desne ruke, s uzorkom perja jasno vidi gradijent od dvije nijanse sive i crne. Možda sam trebala izabrati druge boje, no zasigurno ću se još koji put zaigrati ovom tehnikom.
Pločicu ćete naći ovdje, a za kupovinu iskoristite i moj kod X10X31, za dodatnih 10% popusta.  

BP-75 stamping image plate came in a cardboard slip, with protective blue foil. The designs are of birds and feather, there's even one cute dragon on it. I think you all know that BornPretty Store did a great job with its stamping plates. This one is well engraved, I had no problem with image transfer. But I had some problem with gradient,  the brightest shade is barely visible on my left hand. Still, it looks good on my right hand, take a better look at those feather. 
Here's where this plate is hiding, please remember to use the X10X31 code for 10% discount. 



 essence 'bibbidi-bobbidi-boo', dva sloja, bez nadlaka / two coats, no topcoat

Essence 'bibbidi-bobbidi-boo' lak iz Cinderella kolekcije me osvojio na prvu. Lak je nježne, pastelnolilaste boje, polumat finiša, sa sitnim shimmerom. Meni je ovo definitivno proljetna boja, elegantna i jedinstvena, a kad sam ga nalakirala, odmah sam znala koju ću pločicu upotrijebiti za nadogradnju. 
Četkica u lakovima iz ove kolekcije je ravno rezana, srednje širine što mojim sitnim noktima i nespretnim prstima u zadnje vrijeme puno bolje odgovara. S dva sloja dobila sam savršeno pokrivene nokte, a zadovoljna sam i vremenom sušenja. Ukoliko ste ga propustile nabaviti dok je kolekcija bila u opticaju... pa recimo samo da Vam treba biti žao.

Essence 'bibbidi-bobbidi-boo' was a part of Ciderella collection. With me, it was love at first sight. It's very gentle, pastel lilac with semi-matte finish, and bunch of shimmer in it. It looks like spring, it's elegant and unique, and the minute I paint my nails, I knew how to upgrade it. 
The brush in this polish is medium wide and flat, which suits me perfectly, cause I have tiny nails and clumsy fingers. It covered my nails with two coats, drying time was just fine. If you missed it... well, you should be sorry.


Evo i usporedbe s par sličnih nijansi, i zamislite čuda, sve su iz essence tima. Trenutno na policama možete naći još tek 'serendipity', koji je iz nove 'the gel nail polish' linije, a nešto je prigušenije boje od 'bibbidi-bobbidi-boo'. 
Kako Vam se sviđa moja manikura, jeste već probale gradijent stamping?

On the last photo you can see this polish among some similar, but as I said, this is very unique color. From this bunch, all from essence team, only 'serendipity' is available at the moment, but that color is more dusty from this one.
So, do you like the plate, the manicure, gradient stamping... tell me?

Thanks for stopping by, Žana

*PR sample

36 comments:

  1. Super je ispalo, baš mi se sviđa gradijent. :)

    ReplyDelete
  2. Sviđa mi se pečatiranje, a gradijent se lepo vidi.

    ReplyDelete
  3. Sviđa mi se ova manikurica ;)
    Sad mi je žao što nisam uzela ovaj lak, ali ako ništa uzet ću barem ovaj serendipity ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. šteta ga je bilo preskočiti, meni je baš prepre :D

      Delete
  4. Birds on the grey sky - lovely!

    ReplyDelete
  5. That Essence is gorgeous and I love the stamping. Nice :-D

    ReplyDelete
  6. Sad kad vidim swatch ovog Cinderella laka žao mi je što nisam kupila, stvarno je lijep!
    Gradient mi se isto dopada, dobro ti je ispao! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jel'da je krasan, meni je baš drago da sam ga donijela doma :D

      Delete
  7. Odlična, i pločica i manikura! :) Baš volim motiv perja, moram svakak nabaviti pločicu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Sanela :D
      mene perje ovako instant sjeti na tuče jastukom ;)

      Delete
  8. I really love the soft gradient on the feathers!! Like you said, the stamping came out perfectly! The pastel lilac shade looks absolutely gorgeous!!! :D

    ReplyDelete
  9. sve volim! i finis laka i manikir! slicno nesto sam i ja napravila samo zuta podloga ! bas je dobra plocica !lep pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. onda smo se složile ;)
      hvala ti, pozdrav i tebi Bubice :D

      Delete
  10. Essence 'bibbidi-bobbidi-boo' je krasna baza, gradijent u stampi se vidi i odlican je, a i plocica je super, juce sam je koristila samo sto sam ja odabrala paunovo perce! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. znači, sve ti se sviđa, odlično... hvala ti :D

      Delete
  11. Ovu pločicu si obavezno nabavljam! Sve pohvale :)

    ReplyDelete
  12. Looks very cute! :)

    ReplyDelete
  13. Ne znam zašto no u zadnje vrijeme me 'peru' te nedefinirane boje, valjda je došlo do zasićenja jarkim bojama...
    Sve u svemu, krasan mi je ovaj essence a i sviđa mi se finiš <3
    A sviđa mi se i pečatirani 'gradient', to još nisam isprobala...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ovakve me nijanse privlače, ali nisam se još zasitila tamnih i žestokih ;)
      oba iz cinderelle koja sam uzela su me oduševila, zbilja su prekrasni :D
      pečatirani gradijent i sama ću morat još malo vježbat, možda već sutra ahaha

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...